Menu Sluiten

Maatwerk Werkplekken Kantoor

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Wanden Kantoor – Bedrijven Wanden Kantoor – Overzicht Wanden Kantoor – Advies Wanden Kantoor – Verdelers Wanden Kantoor – 

Wenst u meer info over maatwerk werkplekken kantoor kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Maatwerk Werkplekken Kantoor

Meubilair | Kantoormeubilair | Kantoren | Kantooroplossing | Duurzaamheid | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Maatwerk werkplekken kantoor

infodesomer.be over ons blog contact totale kantoorinrichting kantoorinrichting renovatie en uitvoeringswerken grond en d plannen volledige cordinatie duurzame kantoorinrichting creativiteit kantoormeubelen eigen meubeldienst ons aanbod ruimtes concentratieplekken directiekantoren kantines refters koffiecorners ontvangst receptie vergaderzalen werkplekken oplossingen akoestiek ergonomie groen op kantoor interieurstyling kabelmanagement landschapskantoor maatwerk scheidingswanden stofferen verlichting collecties tooon. Collectie tooon. Chair collectie tooon. Table collectie ton sur tooon maatwerk werkplekken kantoor prijs aanvragen Collectie ton sur tooon. Divider collectie ton sur tooon. Table collectie tst edo tst low elin barkruk tec. Bureaustoel pro chair bureaustoel loungie lounge st.

you are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site. Eshop onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden eshop klant worden onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden nl fr nl nl fr eshop klant worden home nieuws nieuws blijf op de hoogte van wat reilt en zeilt bij cebeo en in onze sector. Industrie residentieel verlichting tertiair energie pv kabel tools smart tech building automation hvac cebeo services filialen blog subsidies cebeo technologie waarom overspanningsbeveiliging een noodzaak is in belgieuml worden jaarlijks ruim . Blikseminslagen geregistreerd. Niet enkel een directe blikseminslag kan schade berokkenen. Wist je dat overspanningen door bliksem voelbaar zijn tot op km van het inslagpunt de gevolgen zijn niet .

Bericht over Maatwerk werkplekken kantoor

to view this page you need a modern browser. Javascript also has to be turned on. Menu home wat we doen contact documenten media werken bij taal en nl de cs sk pl home wat we doen contact documenten media werken bij english nederlands deutsch e tina sloven ina polski projectverhuizingen wanneer convoi uw projectverhuizing uitvoert dan heeft u de garantie dat deze verloopt volgens plan zodat u op het afgesproken tijdstip bedrijfsklaar bent. Tegen de afgesproken voorwaarden uiteraard bekijk ook eens maatwerk werkplekken kantoor U wilt geen verrassingen achteraf. Bijna een eeuw geleden is convoi begonnen met het verhuizen. Vanaf dat moment zijn we ons gaan specialiseren in complexe en uitdagende projectverhuizingen. Onze relocation engineers hebben de juiste training knowhow ervaring en equipment om iedere projectverhuizing succesvol uit te voeren. Wij verhuizen bedrijven ziekenhuizen scholen instellingen musea met miljoenen items magazijnen zo groot als voetbalvelden kantoren met meer dan werkplekken in .